Sapesaje.com

Saturday, October 23, 2010

Wake Up!!

 Assalamualaikum & Hello to all SapeSaje guest, very sorry I take very long journey to wake up. Thank you so much to all of you still support this page and also welcome to new guest, I need idea and suggestion from you all to improve our daily task such as new software and a few of entertain such as movie. I'm now work as Dipsoft Advisor, Internet Marketer, Freelance Programmer, Web Developer, IT Technician, IT Consultant, IT Project Planner. 

Hahaha..tergeliat tangan taip english, sekarang biar saya taip melayu semangat sikit orang kita nak singgah sini yeh. Sebenar tujuan dan matlamat awal blog ini adalah untuk berkongsi software-software yg kita perlu ada dan mesti ada bagi membantu orang IT dan semua orang. Di awal penubuhan blog SapeSaje saya masih kekurangan info utk dikongsikan, berikutan pula diwaktu belajar, budak skema katakan, malu-malu cehh!!. Blog ini biasanya dahulu dikunjungi oleh budak-budak kelas saya sahaja dan semakin terbuka hingga serata dunia, berikutan pautan maklumat-maklumat dan movie-movie yg ada disini, mereka search guna google itulah pasal, hahaha.

 *klik utk pic besar kingkong
Aku printscreen sikit sudah, paling tinggi adalah dari US. Diorang memang rajin search macam-macam, orang kita apa kurangnya yeh. So lepas ni, sape saje boleh bagi idea dan link-link ape-ape software dan movie. Saya pun boleh carikan. Dengan design yg baru, Selamat Maju Jaya dari SapeSaje utk sapesaje. Good from Everyone to everyone. SALAM & BYE!!

No comments: